Ústecká společnost ADLER podpořila ústecké studenty umění
Módní přehlídka fashion kolekce ateliéru Oděvního a textilního designu Fakulty umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně. Foto: Petr Sochůrek
Ústí nad Labem

Ústí nad Labem - Módní přehlídkou fashion kolekce ateliéru Oděvního a textilního designu Fakulty umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně (FUD UJEP) vyvrcholila loni zahájená spolupráce firmy ADLER Czech se studenty zmíněného ateliéru. Ústecká společnost darovala posluchačům textilní materiál, z kterého vyrábí své vlastní produkty, především značková reklamní trička.

„Spolupráce s firmou ADLER je jedinečným projektem, který jsme realizovali. Nebyli jsme limitováni žádnou disciplínou a mohli jsme naprosto svobodně, neomezeně rozvinout kreativitu a hlavně svobodného tvůrčího ducha každého ze studentů,“ hodnotí pozitivně součinnost s největším tuzemským producentem značkového reklamního textilu vedoucí ateliéru Oděvního a textilního designu FUD UJEP Jan C. Löbl, který na realizaci kolekce dohlížel spolu s odbornou asistentkou Hanou Coufalovou. Kolekci prezentovaných prací nazvali její tvůrci „PageRank – code for Adler“, což sami tajemně překládají pouze v rámci druhé části jako „zakódováno pro Adler“. Kooperaci s ústeckými  studenty si pochvalují také ve firmě ADLER. „Doposud jsme na poli mladé oděvní tvorby úzce spolupracovali pouze s posluchači ateliéru designu oděvu a obuvi v Praze, kterou vede známá módní návrhářka Liběna Rochová. Loni jsme se vedle pražské UMPRUMky zaměřili také na podporu regionu. Výsledek nás velmi mile potěšil a v započaté spolupráci budeme rádi pokračovat,“ dodává marketingová ředitelka společnosti ADLER Martina Weberová s tím, že studenti mohou ve firmě najít také své uplatnění jako například stávající vedoucí produktového marketingu Denisa Horová.

Fashion kolekce „PageRank – code for Adler“ je týmovým projektem. Přináší mnohostranný pohled na jeden materiál, na jeden úplet, na jedno basic tričko. Studenti nacházeli možnosti autorského designového přístupu z několika rovin a úhlů pohledu. Dostali možnost nebýt omezeni materiálem ani časem. Kolekce představuje pestré spektrum aktuálního mladého designu, jenž reflektuje současné vztahy, názory a trendy v uceleném na sebe navazujícím bloku. Celou kolekci charakterizují struktury, objemy, autorský tisk, drapérie, linie, splývavost a barevná kompatibilita.

FOTOGALERIE:

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru