Změny na přepážkách pomohou klientům magistrátu k lepší orientaci i pohodlí při jednání s úředníky
Foto: Magistrát města Ústí nad Labem
Ústí nad Labem

Ústí nad Labem - Dvě změny v odbavení klientů uvedl počátkem týdne do provozu Magistrát města Ústí nad Labem. Přispějí k pohodlí i lepší orientaci návštěvníků úřadu.

Okénko podatelny pro veřejnost bylo ze vstupního prostoru magistrátu přesunuto do vestibulu. Pro klienty i pracovnice podatelny to znamená větší klid a pohodlí při jednání. Nebudou je rušit procházející lidé, ani hluk a průvan.

Na venkovní stěnu před vstupy do registrů řidičů a vozidel byly umístěny světelné tabule, na kterých se zobrazuje číslo klienta a přepážka, která ho odbaví.

„Jsou to zdánlivé drobnosti, ale pomohou odstranit zbytečné překážky, které občanům komplikovaly jednání na magistrátě,“ poznamenal tajemník Miloš Studenovský.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru