Mladá Boleslav – Bude takhle jednou vypadat "oktávka", nebo jiný sériově vyráběný vůz z dílen mladoboleslavské Škodovky? Těžko říci. Každopádně vrcholem prezentace značky Škoda u Ženevského jezera bude letos představení designové studie ŠKODA VisionC.

Tato studie zahajuje další fázi dynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky Škoda, který probíhá několik posledních let. Další krok v evoluci designu vozů Škoda podtrhuje vzestup značky.

Škoda v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky, rozšiřuje svou modelovou paletu. Význam designu vozů roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky. Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapy evoluce: Design značky Škoda bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnosti inovativních koncepcí karoserií.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru