Mladá Boleslav – Bude takhle jednou vypadat "oktávka", nebo jiný sériově vyráběný vůz z dílen mladoboleslavské Škodovky? Těžko říci. Každopádně vrcholem prezentace značky Škoda u Ženevského jezera bude letos představení designové studie ŠKODA VisionC.
Tato studie zahajuje další fázi dynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky Škoda, který probíhá několik posledních let. Další krok v evoluci designu vozů Škoda podtrhuje vzestup značky.
Škoda v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky, rozšiřuje svou modelovou paletu. Význam designu vozů roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky. Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapy evoluce: Design značky Škoda bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnosti inovativních koncepcí karoserií.