Ilustrační snímek. Foto: Petr Sochůrek
Ústí nad Labem

Ústí nad Labem – Žádné frekventované silnice či jejich kopírování, ale co nejvíce přírodou a hlavně bezpečně. To je cílem připravované cyklostezky mezi krajským městem a jezerem Milada.

Rada města Ústí nad Labem proto neschválila návrh alternativní trasy z Žižkovy ulice do Trmic, která má kopírovat silniční cestu.  „Bude tedy zatím vytvořena samostatná projekční práce na trase Globus – Tovární. Správa železnic totiž nesouhlasila s úpravami komunikace na pozemcích dotčených plánovanou výstavbou vysokorychlostní trati. Překážkou jsou i požadavky Povodí Ohře na minimalizaci zásahu do terénu a na zpracování hydrologického posudku k přemostění řeky Bíliny. Problémem jsou také nejasnosti v souvislosti s budoucími stavebními úpravami koryta Ždírnického potoka a nesouhlas správce mostu II/613 s navrženým technickým řešením lávky. Se závěry se město neztotožňuje, a proto zahájí jednání s Povodím Ohře a Správou železnic. Cílem je vybudovat plnohodnotnou cyklostezku vedoucí přírodou tak, aby byla bezpečná a zároveň nabízela příjemný požitek z jízdy,“ informují radní o nynější situaci.

Současný oficiálně uváděný koridor pro jízdu na kole z centra k jezeru Milada tak vede přes Tovární ulici, která má mezi vlakovým nádražím Západ a Předlicemi cyklopruhy.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru