Herečka Bára Štěpánová v Ústí kromě moderování prodávala prací prostředky
Slavnostní otevření jeleního krámku na Masarykově ulici. Foto: Petr Sochůrek
Ústí nad Labem

Ústí nad Labem – V roli moderátorky, zpěvačky, ale také prodavačky se ve čtvrtek 21. září v odpoledních hodinách na Masarykově ulici představila zákazníkům jeleního krámku známá česká herečka Bára Štěpánová. Po 160 letech existence ohlásila značka Jelen návrat zpět na lokální trh a do českých domácností.

Slavnostní otevření krámku moderovala právě česká herečka Bára Štěpánová, která pak sama i prodávala. První návštěvníci dostali na památku mýdlo Jelen ze speciální limitované edice. „Zákazníkům chceme poskytnout pocit výjimečnosti. Kromě data výroby na něm najdou i počet vyrobených kusů, těch je rovných pět set,“ uvedl obchodní ředitel společnosti Richard Elšík s tím, že k mýdlům obdrželi nakupující i Příručku šetrného praní, díky níž se dozvědí, jak prát v souladu s přírodou. K tradičnímu jádrovému mýdlu, se kterým právaly už naše babičky, přibyl prací prášek, gel na ruční praní a spousta dalších vychytávek. 

Poté, co přednesla proslov primátorka statutárního města Ústí nad Labem Věra Nechybová, se prodejní plocha proměnila v boxerský ring v hlavní roli s hvězdami pěstního souboje sourozenci Sebastianem a Fabianou Bytyqi. Po skončení zápasu se pral ručník a župan vítěze, kterým byla starší ze sourozenců Fabiana.

Kromě sortimentu značky Jelen mají možnost zákazníci si přijít si do krámku i vyprat a vyzkoušet si „jelení“ produkty na vlastní pěst. Součástí obchůdku je totiž prádelna, kde se díky výkonným pračkám vypere až 10 kilogramů prádla za pouhých 45 minut, dalších 15 minut se pak suší. „Můžete si zajít někam na kávu či dobrý oběd, my za vás zatím vypereme, a pokud budete chtít, prádlo vám i složíme,“ lákal zájemce obchodní ředitel s tím, že zákazníci mohou využít i speciální služby, kdy zde prádlo nechají a sami si určí termín vyzvednutí. 

Jelen myslí i na životní prostředí. „Do budoucna chystáme koncept bez obalu, tedy možnost natočit si prací gel či nabrat prací prášek, chceme tak minimalizovat negativní dopad na životní prostředí. Na přípravě intenzivně pracujeme a plánujeme ji dokončit do měsíce od otevření, uvidíme, jak rychle to půjde,“ doplnil k originálnímu konceptu Richard Elšík.

Slavnostní otevření jeleního krámku obrazem:

 

 

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru